Nog meer? (Update) - Reisverslag uit Accra, Ghana van TenT Wiemans - WaarBenJij.nu Nog meer? (Update) - Reisverslag uit Accra, Ghana van TenT Wiemans - WaarBenJij.nu

Nog meer? (Update)

Door: TenT

Blijf op de hoogte en volg TenT

14 Juni 2009 | Ghana, Accra

Uiteraard met heel veel dank, liefde, vrolijkheid naar papa en mama Linda nog wat foto's voor u oh zo nieuwsgierige hollanders.
Hadden nog zo'n tien foto's in petto, maar de camera heeft er geen zin meer in!
Helaas wordt Tijmen's camera door deze computer niet geaccepteerd. Laten daar nou net zo'n 1200 foto's op staan en op Tombs maar liefst 400.
Ach dan blijft er nog wat over voor in Nederland.

HEUI

• 14 Juni 2009 - 11:47

N:

Met flap oren?

• 14 Juni 2009 - 11:50

Marijke:

Yep foto's!!!! Geweldige foto's!!! Ja ik begrijp nu wel met dat krullende haar Thom dat je voor Jezus wordt aangezien!

Thom hoop dat je weer snel de oude bent, laat je maar verwennen door mama Mina doe rustig aan en als je het niet vertrouwd terug naar het ziekenhuis hé!
    Zijn de infuusnaalden en de ziekenhuisbedden hetzelfde als in Nederland? :-( En had je een lieve zuster aan je bed ;-)

Dikke kus van Hans Marijke en Fleur xxx

• 14 Juni 2009 - 12:35

Cher En Mara:

Ummm cher zit dus nu huilend achter de bank omdat ze jaloers is op dat lieve lachende jongetje. TOM CHER WIL IN JE NEK ZITTEN BEGRIJP DAT DAN!
    Verder wel vette fotos hopelijk snel meer.
    De liefde spat er trouwens vanaf bij die foto van jullie samen!
    update schuur:
    - rik is de nieuwe schoonmaker
    - frituurvet all over the place door ongelukje.
    - word pas in januari gesloopt dus jullie hebben nog tijd om ervan te genieten

nou boys, geniet nog ff van de tijd die jullie hebben samen. want als jullie terug zijn eisen wij jullie op!

heeeeeeuiiii xxxx

Esther:

Leuk, weer nieuwe foto's yes!

Heerlijk om al die blije gezichten van al die kids te zien, het geeft je echt het gevoel dat je daar goed werk doet. Denk om jullie gezondheid,dat is wel nodig als ik zo het een en ander bekijk!!!!!!!
    We kunnen niet wachten om de overige foto's te zien, daar moeten we dus (helaas voor ons)nog een maandje op wachten.

groetjes, Robert en Esther

Docent Engels:

Zeg je ziet wel wie er orde heeft in ''zijn'' klas!

Docent Engels:

Zeg je ziet wel wie er orde heeft in ''zijn'' klas! ;-)

Docent Engels:

Zeg je ziet wel wie er orde heeft in ''zijn'' klas! ;-)

• 14 Juni 2009 - 12:42

Rectificatie::

Nou ik heb zelf dus geen orde want ik zet mijn berichtje er maar liefst twee maal op, nou ja een voor Tijmen en een voor Tommes!

• 14 Juni 2009 - 12:46

D E:

Moet nou niet gekker worden hoor nu staat het er ineens drie keer op!!!

Schaam mij diep :-(

• 14 Juni 2009 - 13:26

Yoke:

Heerlijk ook op de foto's jullie avonturen te zien. Wat was die olifant dichtbij Tijmen. Kon je niet even een ritje op zijn rug maken?
    Ik hoop dat mamma mina jullie heel erg verwend en dat jullie lekker slapen, bijeten, bij tanken etc. etc.
    Kom op boys, op naar de volgende avonturen.
    Kusknuf
    Yoke

• 14 Juni 2009 - 15:11

Anne:

fantastisch! foto's zien er goed uit, ben benieuwd naar de volgende! liefsX

• 14 Juni 2009 - 15:37

Lindaa:

He Stinkerds!

Ziet er goed uit, die foto's! Eindelijk!

Cher en Mara hebben het al gezegd maar ik wil het dus nog een keer zeggen: Roald heeft de (nog warme) frituurpan laten vallen voor de bar in de schuur. ALLES zat/zit onder het vet, inclusief de bank, vloer, Roald zelf en Paul in zijn mooie nieuwe outfit. Waar was jij nou Tijmen? Nu hebben we het zelf maar (een soort van) opgeruimd. En ach, het vet moest toch vervangen worden ;).

Noooou ik kan niet wachten tot jullie weer terug zijn!

Kus!

• 14 Juni 2009 - 16:40

Paulus:

leuke foto's beertjes :D ik ben net bijgekomen van me frituurdouche en nu gezellig feauteaux gekekn bij jullie. kom eens snel terug, ik wil weer met jullie bieren! ( ook al zijn jullie niks meer gewend)

• 14 Juni 2009 - 16:52

Nan:

Wat een fantastische foto's! Ben echt benieuwd naar de andere! Nog veel plezier in het maandje die jullie daar nog hebben!

Kuwsss,

Nan

• 15 Juni 2009 - 08:33

Ans Den Houdijker:

Hoi Thom en Tijmen
    Leuk!! weer even wat nieuwe foto,s van .jullie te zien
    Jullie hebben wat met fototoestellen he ?
    maar we kijken uit naar de minstens 2000 foto,s die julle mee nemen naar Nederland .
    Fijn dat jullie het daar zo leuk hebben met elkaar
    nog veel succes en tot @
    dikke kus Ans

• 15 Juni 2009 - 11:01

Petri:

hoi huisgenoot, ik mis je wel hier hoor maar daar heb je het geweldig naar je zin, te zien aan de foto's! Heel veel groetjes van ons ook aan Tijmen en pas goed op jezelf. Martin en Petri

• 17 Juni 2009 - 07:25

Micky:

Heee mannen,
    gaaf hoor die foto's!
    Ik wens jullie nog veel plezier toe samen vooral ook de twee weken die komen gaan waar jullie gaan reizen. Geniet van alle moois ;)
    Lieve groet, Micky

• 18 Juni 2009 - 21:39

Marijke:

Ze zijn weer voor zich sprekend die laatste tien foto's die vandaag zijn geplaatst!!
    Jongens wat hebben jullie toch een geweldige bijdrage geleverd voor een hoop mensen in een land hier 5000 km vandaan! ;-)

Die foto's met die blije kinderkoppies zijn de moeite waard.

Hans, Fleur en ik zijn SUPERTROTS op jullie! ;-)

Thomas jammer dat het voor jou zo moest verlopen dat je een aantal dagen het ziekenhuis in moest, maar goed knul, kop op en geniet nog van jullie laatste 21 dagen.

Liefs en dikke kus van Hans, Fleur en Marijke xxx

• 19 Juni 2009 - 14:26

Pim En Bep:

Hai Thomas en Tijmen,
    Jullie zijn steeds in onze gedachten.
    Thomas hopelijk voel je je al weer iets beter.
    Goed naar jullie lichamen luisteren.
    Nog even genieten en dan is het zover.
    Weer gezellig hoor!
    Thomas thuis!!!!!!!!
    De gehaktballen en broccoli zullen klaar staan.
    Je ouders zijn al aan het inslaan geloof ik.
    Groetjes Pim en Bep

• 19 Juni 2009 - 15:27

Kimloos:

Zijn de ballonnen nog van pas gekomen? ;)

• 20 Juni 2009 - 13:27

Paulus:

tof dat ik je gister ff kon spreken op msn tijmen:)
    allebei niet meer ziek worden en osn laten schrikken he!

• 20 Juni 2009 - 21:27

Renate:

Super leuk die fotoos! Over 3 weekjes weer thuis.. Eindelijk! Is veels te lang geweest natuurlijk..

• 21 Juni 2009 - 18:52

Albert:

Hoi Tymen,

Wat een spannende belevenissen, en dan nog met zo'n gratis vermageringskuur.

Geniet nog van jullie laatste weken en zorg dat jullie weer een beetje gezond thuis komen.

Albert

• 24 Juni 2009 - 08:27

Marijke:

Wij zijn erg blij dat Thom gisteren (23/06) het sein heeft gegeven van: ''Voel mij weer sterk''
    Veel plezier met jullie laatste vijftien dagen naar o.a. Green Turtle Lodge, Nzulego en Volta region.
    Het zij jullie van harte gegund na het ziek worden en o.a ziekenhuisopname van Thom en niet te vergeten de onvoorwaardelijke liefdevolle rol van verpleger Tijmen! ;-)(kunnenn jullie nu gelijk vertellen hoe of de Ghanese ziekenhuizen zijn) :-)

Geniet ervan boys en wij...???? zijn aan het aftellen dat snappen jullie wel ;-)

XXX Hans, Fleur en Marijke

• 24 Juni 2009 - 16:56

Esther:

Wij sluiten ons volledig bij de vorige spreekster aan!

Groetjes en tot snel ziens,
    Robert en Esther

• 26 Juni 2009 - 16:35

Pim En Bep:

Hallo Thomas en Tijmen,
    Het is al weer vrijdag.
    Volgende week vrijdag nog 1 x en dan kunnen we je weer persoonlijk spreken hopen we.
    Thomas we zijn nu echt heel hard aan het aftellen.
    Gelukkig zijn jullie beiden weer opgeknapt en houden zo hoor die laatste week + een paar dagen.
    Het is hier ook heerlijk weer.
    We zien grote vrachtwagens af en aan rijden en stoppen bij no. 1.
    Zou het dan toch echt waar zijn van al die gehaktballen en broccoli.
    My God als je het huis nog maar binnen kan komen.
    Maar op het bankje kan je ook al vast een start maken hoor.
    Thomas en Tijmen geniet nog even en niet meer ziek worden hoor!!!!!
    Groetjes van Pim en Bep

• 29 Juni 2009 - 01:26

Paulus:

nou beertjes, ik kom net terug van graspop, ik ben heulemaal naar de klote, verbrand als een idioot en bruin als een neger en nu wil ik dus eigenlijk gewoon een biertje met jullie doen. maar dat kan natuurlijk weer niet, en weet je waarom? omdat jullie in BLOODY GHANA zitten.
    nou iig nog veel plezier daar en ik duik me zachte bedje in ipv een rot tentje met matje

hooooooi

• 29 Juni 2009 - 14:02

CHER:

10! 10! 10! 10! 10! 10!
    dat jullie het even weten. De zon schijnt hier ook, dus be prepared voor bruine matsers!
    kus

• 29 Juni 2009 - 22:01

Marijke (mededeling):

Moeten jullie nou eens horen: Krijg ik vanavond 29/06 een sms-je van Thom dat het er alweer bijna op zit helaas, en hij er wel een beetje moeite mee begint te krijgen om straks afscheid te moeten nemen :-( nou ja zeg die moet toch smachtend op zijn knieen naar huis toe willen? ;-)

Eén ding is zeker, er zijn hier wel een heleboel mensen die erug graag willen dat jullie terug komen hoor!

YES!!!!! NOG NEGEN DAGEN HÉ CHER? ;-)

Liefs en knuffel van de drie Glaudemansjes voor de boy's xxx

• 30 Juni 2009 - 05:01

Esther:

Ben ik het toch alweer met de vorige 2 spreeksters eens!

leve de girl (woman)power,ha,ha!

groetjes en nu toch echt tot snel ziens, Esther en de rest vande Bommel-clan.

• 30 Juni 2009 - 14:31

Cher:

heeft ze nou gewoon d'r P gehaald?
    :D:D:D

• 03 Juli 2009 - 11:15

Glaudemansjes:

Het is raar
    maar waar
    Nog zes dagen te gaan
    dan op Schiphol vooraan
    Hele horde's komen jullie begroeten
    ja... jullie zullen er zwaar voor boeten
    Wij zijn erg blij
    en horen ook in die rij

Liefs en kus van Hans, Marijke en Fleur XXX

• 03 Juli 2009 - 13:10

Pim En Bep Boxmeer:

Lest best!
    Thomas en Tijmen dit is het laatste bericht van ons op jullie site.
    Volgende week donderdag zijn jullie weer in Nederland en wat de temperatuur betreft zitten jullie goed.
    Jullie zijn in ieder geval al voorgebruind.
    Maar Thomas je bent niet zo lang hier aan het Faunapad want je verdwijnt al weer snel met een weekje kamp.
    En dan nog even Kroatie!!!
    Wat een leven joh!
    Groetjes van Pim en Bep en we kijken naar je uit.
    Doegggggggg!

• 03 Juli 2009 - 17:30

Marijke:

Vanmiddag 3/7 gezellig met Cher en Esther geborreld op de Beestenmarkt om het behalen van Cher haar P te vieren. Er zal iemand de honeurs waar moeten nemen toch? ;-)

See you Tommes, your mother

• 04 Juli 2009 - 16:15

Pappa Wim:

Eindelijk weer eens in beeld.Voor de verandering: "HET IS STIL AAN DE OVERKANT" Kan wat mij betreft prima zijn voor jullie,gun het jullie ook na de eerdere escapades maar het kriebelt wel! Hoop dat jullie nog een paar intieme en bijzondere herinneringen toevoegen aan jullie arsenaal de laatste dagen. Kus Pappa

• 05 Juli 2009 - 12:49

Mara:

HEUI HEUI HEUI! komen ze opeens al weer bijna terug! helemaal niet erg!
    Jullie hebben heel wat in te halen hierso!
    x

• 05 Juli 2009 - 19:19

Paulus:

Het bier staat alvast koud heren, flesje jack voor jou tomba?:P