Jajaja - Reisverslag uit Accra, Ghana van TenT Wiemans - WaarBenJij.nu Jajaja - Reisverslag uit Accra, Ghana van TenT Wiemans - WaarBenJij.nu

Jajaja

Door: TenT

Blijf op de hoogte en volg TenT

22 Mei 2009 | Ghana, Accra

Ok al afwachtende Hollanders!
In het tiende internetcafe is het dan toch gelukt: foto's.

Geniet en maak jezelf niet te jaloers.

X

Tessa:

Wat leueueueuk!!! X tessa

• 22 Mei 2009 - 12:19

Hanneke&Bou&Jan:

Hé leuk Thomas, heb net je moeder even gebeld om het te zeggen, want ze lag in de tuin te bakken. Marijke houdt ons ook goed op de hoogte van jullie bevindingen hoor, hoop dat Tijmen snel weer de oude is. Oma To was verguld dat je haar belde op haar 87e birthdaydag!! HahahahaHan

• 22 Mei 2009 - 12:27

Tman:

voor de schrik grage onder ons.
    Er was even wat onzekerheid of ik misschien malaria had.
    Gister in het ziekenhuis geweest en na wat tests is er niks gevonden. 30 procent kans dat ze het niet zien dus voor de zekerheid toch medicijnen meegekregen.
    Maar ik kan me nog makkelijk verplaatsten en blind typen op deze computer en loop gewoon in korte broek rond. Vanochtend even een westers ontbijt gehad: buffet met geroosterd brood. dus zijn weer aardig opgeladen.
    Voel me nu dus normaal en kerngezond!

saluti

• 22 Mei 2009 - 12:30

Fam Boxmeer:

Hallo Thom en Tijmen,
    Het is weer vrijdag en we hebben het wel en wee gehoord over jullie in Ghana.
    Allereerst hopen we dat Tijmen weer snel opgeknapt is.
    Thomas wat een leuke foto's.
    Wat lief jij met dat hele kleine kindje.
    En jongens niet te mager worden hoor.
    Groetjes van Pim en Bep

• 22 Mei 2009 - 13:06

Linda En Cher:

he he, dat werd eens tijd!
    En dat voor 10 foto's, maar wel supersuper vet!
    Nog niet heeeeeeeel bruin, maar misschien zijn ze van de beginperiode. (:
    Hopelijk gaat 't snel weer beter met die Tijmen man, wij houden jullie wel in de gaten!

xx

• 22 Mei 2009 - 13:23

Jw:

Mooie foto's Tijmen! Hopelijk wordt je weer snel helemaal op en top fit, zodat je de rest van de reis kunt genieten. Neem aub geen enge ziektes mee naar het zonnestrand ;).

• 22 Mei 2009 - 14:42

Marijke:

Hé boy's geweldige foto's!
    Tom die van jou met de klasjongste heb ik natuurlijk gelijk als achtergrond op mijn pc gezet.

Tijmen zorg goed voor jezelf hé en Tom goed blijven eten ondanks je onbedwingbare behoeften aan vezels. Dan maar idd volproppen die magen met muesli!

Liefs Marijke@Hans@Fleur
    XXX

• 22 Mei 2009 - 15:23

Esther:

Ja, ja, het is dus echt waar, het bewijs is er jullie zitten in Ghana!
    (Ik ben het type van eerst zien dan geloven)
    Erg leuke foto's jongens, jullie moeten alleen nog wel een beetje bruin bakken.

groetjes, Robert - Dex en Esther (familie Cher)

• 25 Mei 2009 - 07:54

Mara:

NICEEEEEEEEEE! ziet er goed uit! Tom je kijkt wel heel blij op die brug;)
    x

• 25 Mei 2009 - 19:46

Roy:

Klinkt goed gasten!

• 25 Mei 2009 - 19:49

Nan:

Heeej Tijmen (en Tom of course)
    Wat een vette foto's en dat is ff schrikken tijmen maar gelukkig gaat t nu weer beter!

Kuwsss

• 26 Mei 2009 - 11:30

Paulus:

Beertjes die paar foto's zijn natuurlijk niet genoeg he! wij willen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer zien van jullie blije gezichtjes op bruggetjes :D

• 26 Mei 2009 - 19:20

Jan Van Der Mast:

Indrukwekkend, Tijmen.
    Da's weer wat anders dan ch.league met 45 blanke Concordia-kinderen op een woensdagavond.
    geniet!!

• 27 Mei 2009 - 14:36

Yoke:

Hallo boys,
    Kunnen jullie de kindjes nog de baas?
    Wel wat smalle bekkies zo op die foto's. Die wiebelbrug lijkt me ook wel wat. En dan op het midden heel hard gaan schommelen.
    Wij weten ondertussen ook wat tropische regenbuien zijn.
    Er was een gigantisch noodweer vorige nacht. Veel onweer, bliksem en hele harde wind. De takken vlogen door de lucht!
    Houd het leuk en ontspannen daar in de bush.
    Groetjes (mam)Yoke

• 27 Mei 2009 - 20:05

Fleur:

Hoi Thom & Tijmen,

Gaaf die foto's hartstikke leuk! :-)
    Ga vooral zo door met leuke pics op de site te zetten, leuk om te zien!

Thom, kun je dat schattige ventje waarmee je aan het krijten bent aub mee naar Delft nemen ;-)
    Zooooo schattig!

Toedeloe

• 29 Mei 2009 - 17:00

Fam Boxmeer:

Ja, Thomas en Tijmen,
    a.s. zondag is het 7 weken geleden dat jullie vertrokken.
    En jullie hebben inmiddels een heleboel nieuwe ervaringen opgedaan.
    Hier was het ook heel leuk afgelopen week.
    Vreselijk weer geweest Thom er was zo'n dikke tak van de bomen gewaaid en raad eens: precies op het zonnepaneel van Fam. Boxmeer.
    De hele wijk in paniek, hoe moest die tak eraf.
    Maar je weet wat Pim zijn beroep is geweest, dus s'middags een grote ladderwagen en die heeft de tak eraf gehaald.
    Leuke hilariteit!!!
    Is af en toe weleens leuk hoor in deze wijk.
    Nou Thom en Tijmen, we hopen dat het inmiddels weer helemaal goed is met Tijmen en nu op naar je verjaardag.
    Worden we nog uitgenodigd?
    Of sla je het dit jaar maar over,
    Groetjes Pim en Bep